داهوا

داهوا یک برند موفق چینی است که از سال 2001 تا کنون به تولید و توزیع انواع تجهیزات نظارتی از دوربین مداربسته گرفته تا خانه های هوشمند در بازار مارکتینگ جهانی. داهوا بیش از هزاران کارمند در بخش های مختلف خود دارد.  داهوا فقط چهارتا موسسه تحقیقاتی خفن دارد که شامل، آزمایشگاه های بزرگ Big Data، موسسه Chip، سیستم های نظارتی پردازش تصاویر به صورت ابری و بخش هوش مصنوعی است. دوربین های مدار بسته داهوا در اغلب کشورها به خصوص ایران بسیار پرطرفدار و پرفروش است. این برند هلدینگ بزرگی است که تنها در بخش هوش مصنوعی خود بیش از ۶۰۰۰  کارمند دارد  هدف داهوا ارائه محصولات باکیفیت و ارزان  است که هم به بروز ترین امکانات مجهز باشد و هم  روش نصب و راه اندازی ساده ای داشته باشند. در این مقاله قصد داریم برترین محصولات داهوا را باهم بررسی کنیم

 

دوربین مداربسته داهوا مدل HFW1400TLP

دوربین تحت شبکه بالت ۴ مگاپیکسل

مشخصات فنی:

دوربین مداربسته ۴ مگاپیکسل (۲۶۸۸×۱۵۲۰)

dB  120 True WDRتعادل نور پس زمینه

3D DNR کاهش دهنده نویز دیجیتال

دید در شب دوربین مدار بسته داهوا :

Smart IR تا 80 متر فاصله

لنز ثابت دوربین داهوا 3.6 mm

تصویری و صوتی

فشرده سازی ویدیو:H.265+/H.264+

خروجی تصویر با ۲ کیفیت مختلف به صورت همزمان

حداکثر نرخ فریم ۲۵/۳۰ فریم در ثانیه

مدیریت اعلان

۴ ناحیه تشخیص حرکت

۴ ناحیه انتخاب منطقه مورد نظر

۴ ناحیه انتخاب منطقه خصوصی

شبکه

10/100M Base-T

برنامه جهت   iOS، Android ،PC

پشتیبانی از Onvif

رابط کمکی داهوا

اسلات کارت Micro SD  تا 256 گیگابایت

ذخیره سازی: بر روی Micro SD، NVR

عمومی

منبع تغذیه DC12V±25%, PoE

دارای استاندارد IP67  (مقاوم در برابر نفوذ آب، گرد و غبار)

قابلیت کارکرد در دمای ۳۰- درجه سانتی گراد تا ۶۰ درجه سانتی گراد

مشخصات فنی داهوا :

 

دوربین مدار بسته داهوا ( ۴ مگاپیکسل)  (۲۵۶۰ × ۱۴۴۰)

 

دید در شب هوشمند :

 

اینفرارد تا ۴۰ متر فاصله

 

لنز ثابت دوربین داهوا ۳.۶ میلی متری

 

تصویری و صوتی

 

حداکثر نرخ فریم ۳۰ فریم در ثانیه

 

قابلیت های داهوا :

 

Mirror,DWDR,White Balance,Privacy Masking,Noise Reduction,

 

شبکه

 

برنامه DMSS جهت Ios ، Android،PC

 

پشتیبانی از Onvif

 

رابط کمکی داهوا

 

ذخیره سازی: بر روی DVR

 

عمومی

 

منبع تغذیه DC 12V 1A

 

نصب داهوا : فضای داخلی و خارجی

 

 

دوربین داهوا مدل DH-IPC-HFW2431S-SP-S2(Starlight)

 

 

 

Brand

Dahua

Camera Type

Bullet

Technology

IP

Resolution

5 Megapixel

Lens Type

Fixed-focal

Lens

3.6 mm

IR Distance

30 Meters

Material

Metal

IP Standard

IP66

Power Supply

DC12V




منبع: https://ghanoone-jazb.blog.ir/

دوربین مدار بسته جاسوسی

دوربین جاسوسی کنترل از راه دور 

دوربین جاسوسی کنترل از راه دور دوربین‌های کوچکی هستند که برای مسائل امنیتی و پیشگیری از سرقت ها مورد استفاده قرار میگیرند. این دوربین های کوچک را میتوان به راحتی در منزل و یا وسایل نقلیه مخفی کرد و بدون اینکه کسی از وجود آن مطلع شود، رفت و آمد های مشکوک را به وسیله این دوربین جاسوسی کنترل از راه دور کنترل کرد. البته لازم به ذکر است که دوربین‌های کوچک کنترل دار در موارد و عمل‌های پزشکی مانند آندوسکوپی نیز کاربرد دارند. چرا که در برخی از عمل های جراحی، پزشک نیازمند این است که، قسمت‌های داخلی بدن بیمار را از طریق مانیتورهای بزرگ مشاهده و بررسی کنند که بدین منظور از دوربین های کوچک استفاده میکنند.

البته دوربین های کوچک که آنها را به نام دوربین جاسوسی کنترل از راه دور نیز یاد میشود، در تحقیقات علمی نیز مورد استفاده قرار میگیرند. محققان و دانشمندان در ساخت ربات‌ها، تحقیقات علمی و پزشکی از دوربین‌های کنترل دار استفاده می‌کنند. البته از دیگر موارد مصرف دوربین های کوچک  میتوان به مراقبت از فرزندان و سالمندان نیز اشاره کرد. با نصب دوربین جاسوسی کنترل از راه دور در اتاق سالمندان و یا فرزندانتان می‌توانید به راحتی با مشاهده آن‌ها نیازهایشان را برطرف کنید.

اصلی ترین کاربرد دوربین جاسوسی

دوربین جاسوسی کنترل از راه دور

همانطور که از نام دوربین مشخص است از این دوربین ها برای کار های جاسوسی و به صورت مخفیانه استفاده می کنند به اندازه ریز و کوچک می‌باشد که قابل دیدن نیست و معمولاً در داخل وسایلی نصب می کنند که کسی نتواند به آنها شک کند و تصاویر را به خوبی ثبت و ضبط می نماید در ادامه قصد داریم شما را با دوربین های مداربسته جاسوسی یا مخفی آشنا کنیم.
دوربین های مداربسته مخفی دارای انواع متنوع می باشند که استقبال زیادی از آن می شود و قیمت این دوربین ها نیز بسیار ارزان می باشند ولی توجه داشته باشید که شما به هیچ عنوان بدون مجوز نمی توانید این دوربین های مدار بسته جاسوسی را خریداری نمایید برای استفاده از این دوربین های مدار بسته معمولاً در داخل خودکار یا جای دستمال کاغذی، جیب یا عروسک و غیره نصب می کنند که هیچ گونه افرادی نمی توانند به صورت عادی به آن دید داشته باشد.

انواع دوربین جاسوسی کنترل از راه دور

دوربین جاسوسی  کنترل از راه دور در ۲ نوع دوربین مداربسته سیمی یا دوربین مداربسته بی سیم تولید و به بازار عرضه می‌شود که معمولاً در دوربین های مداربسته سیمی از یک کابل استفاده کرده که تصاویر را نشان می‌دهند ولی دوربین های مداربسته بی سیم به هیچگونه کابلی نیاز نیست و شما می توانید تصاویر و فیلم های ضبط شده را بر روی دستگاه هایی که صفحه نمایش دارند مشاهده کنید برای این کار شما نیاز به تجهیزات شبکه خاص و پیچیده ای ندارید.
در نظر داشته باشید که دوربین های مدار بسته جاسوسی یا مخفی ممکن است دارای قابلیت کنترل از راه دور باشند و همچنین شما می توانید صدا را ضبط کنید.

تنوع دوربین های مداربسته جاسوسی یا مخفی

دوربین جاسوسی کنترل از راه دور

تنوع دوربین های مداربسته جاسوسی یا مخفی در چیست

دوربین های جاسوسی سوزنی

یکی از پرکاربرد ترین و مهم ترین دوربین های مدار بسته مخفی دوربین های سوزنی می باشند که توجه کنید در بازار شما می توانید این دوربین ها را به نام مینیاتوری نیز بشناسید و معمولاً این دوربین ها دارای یک لنز بسیار کوچک می باشند که شما توسط آن می توانید تصاویر را مدیریت کنید تنها عیبی که دوربین جاسوسی کنترل از راه دور دارند نمی‌توان در شب از این دوربین مداربسته جاسوسی استفاده کرد چرا که برای این که تصاویر با کیفیت داشته باشید باید نور محیط بیشتر باشد معمولا زاویه دید دوربین های سوزنی ۶۹ درجه می باشد.

دوربین های مداربسته بند انگشتی

این دوربین های مدار بسته از کیفیت تاثیر بالایی برخوردارند که سایز کوچکی دارند و همچنین با استفاده از پایه کوچکی که دارد شما می توانید در هر مکانی که خواستید نصب کنید.

دوربین های جاسوسی مینیاتوری معمولی

دوربین جاسوسی کنترل از راه دور

این دوربین ها معمولا از طراحی ساده برخوردارند که شما برای کار های پیچیده نمی توانید از این دوربین های جاسوسی استفاده کنید و دارای قیمت ارزان می باشند و کیفیت تصویر بالایی را دارند و یکی دیگر از مزایای این دوربین ها این است که شما می توانید دوربین های جاسوسی مینیاتوری معمولی را به راحتی جاسازی کنید.

دوربین های جاسوسی آینه ای

این دوربین کوچک کنترل از راه دور معمولاً در داخل یک آینه که به شکل محدب می‌باشد قرار می گیرند و باید در جایی نصب شود که نور مناسبی داشته باشد چرا که اگر نور محیط کافی نباشد ممکن است کیفیت تصویربرداری کمتر باشد.

دوربین های جاسوسی مینیاتوری پین هول

یکی دیگر از انواع دوربین های مداربسته مینیاتوری دوربین پین هول می باشد که معمولا لنز این دوربین ها در داخل یک دایره کوچک قرار می گیرد و شما می توانید تصاویر را کنترل کنید یکی از محبوب ترین دوربین های مداربسته جاسوسی دوربین مینیاتوری پین هول می باشد چرا که از کیفیت بالایی برخوردار است و کارایی بالایی را نیز دارد.

منبع: negaco.com

دوربین مدار بسته صنعتی

در دوربین های مداربسته از لنز به صورت جداگانه استفاده می کند که این یکی از ویژگی های دوربین های مداربسته باکس یا دوربین مداربسته صنعتی می باشد وجود لنز خارجی در این دوربین‌های مداربسته باعث می شود تا کیفیت تصاویر مناسب تر و بهتر از دوربین های مداربسته دیگر باشد معمولاً در کاربرد های تخصصی تر از دوربین های مداربسته صنعتی استفاده می کنند زمانی که شما نیاز به تصویر برداری در زاویه بسیار بسته در کاربردهای خاصی داشته باشید می توانید از این دوربین های مداربسته box استفاده کنید اما توجه کنید که دوربین های باکس قابلیت ضد آب بودن را ندارد و هم چنین شما اگر برای محیط های خارجی از این دوربین استفاده کنید باید حتماً از کاور محافظ برای پوشش دوربین استفاده کنید توجه داشته باشید که دوربین های مداربسته box معمولاً از جنس پلاستیک یا فایبر گلاس تولید و به بازار عرضه می شوند.

دوربین صنعتی چیست ؟

دوربین صنعتی

همانطور که پیشتر نیز گفتیم، دوربین صنعتی یا باکس به دوربین هایی با بدنه معمولا مستطیلی شکل فلزی یا پلاستیکی میگویند که امکان نصب انواع لنز خارجی را دارد و به کمک آن می توان فاصله کانونی مناسب در محیط نصب دوربین مدار بسته را در اختیار داشت. اغلب دوربین های صنعتی متاسفانه فاقد تکنولوژی IR (دید در شب) هستند اما در محیط های کم نور تصویر مناسب تری نسبت به دوربین های عادی نشان میدهند. البته این راهم در نظر داشته باشید که برخی، هر دوربین مداربسته ای که مقاومت بالایی داشته باشد را دوربین مداربسته صنعتی مینامند. پس با توجه به مقاومت بسیار بالای دوربین های مدار بسته بولت دربرابر شرایط نامناسب جوی از جمله گرد و غبار یا رطوبت عده ای، از این نوع دوربین ها به نام دوربین مدار بسته صنعتی نام می برند.  دوربین مداربسته صنعتی در محیط های بیرونی، درون کاور و پایه های صندوقی IP66 در ارتفاع 2/80 تا 4 متری از سطح زمین قرار میگیرند.

کاربرد دوربین مداربسته صنعتی

از ممتاز ترین امکانات و مزایای دوربین مداربسته صنعتی این است که خاطر مقاومت بالا از آن میتوان در تمامی محیط های صنعتی، کارخانه ها و … استفاده کرد. البته به این نکته باید توجه کنید که این دوربین ها را می توان در هر محیطی با توجه به نوع استفاده نصب کرد.

ویژگی دید در شب در دوربین های صنعتی

دید در شب دوربین صنعتی

 

معمولاً برای محیط هایی که نور کافی ندارند در شب شما می توانید از دوربین های مداربسته باکس استفاده کنید چرا که از دید خوبی در شب برخوردار هستند.

لنز دوربین های مداربسته صنعتی (باکس)

توجه داشته باشید دوربین های مداربسته باکس معمولاً فاقد لنز بوده و شما باید لنز خارجی برای آن تهیه نمایید که در انتخاب لنز باید نوع پایه لنز و همچنین میزان رزولوشن را در نظر داشته باشید.

لنز هایی که در بازار وجود دارند برای اتصال به دوربین های مداربسته معمولاً دارای قسمتی می باشند که پایه های آن هستند پایه لنز دوربین معمولی در دو مدل C و CS تولید و به بازار عرضه می شود که شما باید در هنگام خرید به نوع آن دقت نمایید.
یکی دیگر از عواملی که برای انتخاب لنز های رنگی دوربین های مداربسته box اهمیت دارد میزان رزولوشن می باشد که این میزان بر اساس ساعت مشخص می باشد شما می توانید برای دوربین مگا پیکسل از کیفیت تصاویر مگا پیکسل مناسب دوربین های مداربسته باکس استفاده کنید.

مزیت لنز خارجی

لنز دوربین صنعتی

یکی از مزیت های مهم لنز خارجی برای دوربین های مداربسته باکس قدرت انتخاب بیشتری برای انواع لنز با زوایای دید مختلفی خواهید داشت در هنگام خرید و انتخاب لنز باید نهایت دقت خود را به کار ببرید.

تفاوت دوربین مداربسته صنعتی (باکس) با دوربین های مداربسته دیگر

یکی از تفاوت دوربین های باکس امکان نصب لنز خارجی می باشد که در هیچ نوع دوربین‌مداربسته دیگری این امکان وجود ندارد همچنین از دوربین های باکس به صورت محدودتر و در کاربرد های خاصی می توان استفاده کرد توجه داشته باشید که دوربین های مدار بسته باکس قابلیت دید در شب ندارند و هم چنین در مقابل گرد و غبار نیز مقاومت ندارد یکی دیگر از تفاوت دوربین های مداربسته باکس یا صنعتی احتیاج به پایه برای لنز خارجی می باشد و همچنین کیفیت تصویر در دوربین های مداربسته باعث بسیار بالاتر از سایر دوربین های مداربسته می باشد هنگام نصب دوربین های مداربسته باکس حتماً از فضای استفاده کنید که موجب پوشش باشد و همچنین جهت ضربه پذیری و ایجاد تغییر در جهت دید دوربین مدار بسته باکس را حتماً بررسی کنید.

توجه داشته باشید که دوربین های باکس یا همان دوربین های مداربسته صنعتی فاقد تکنولوژی دید در شب هستند اما در نظر داشته باشید که این دوربین های مداربسته تصاویر مناسب و با کیفیتی را در محیط‌های کم نور برای شما ثبت و ارسال می کند.
در این مذهب ویژگی ها و کاربردها برای دوربین های مداربسته باکس یا دوربین مداربسته صنعتی ذکر شد تا شما بتوانید با این دوربین های مداربسته پرکاربرد آشنا شده و در هنگام خریداری بتوانید ویژگی‌های آن را در نظر داشته باشید.

دوربین های مدار بسته برای حفاظت از منزل و محیط کاری اهمیت بالایی دارد اما در نظر داشته باشید که باید با توجه به کاربرد هایی که مد نظر شماست می توانید دوربین مداربسته مناسبی را انتخاب کنید که هم از دید مناسبی برخوردار باشد و هم پاسخگوی نیازهای شما مصرف کنندگان باشد شما می توانید در زمان خرید از راهنمایی و کمک کارشناسان و مشاوران ما بهره مند شوید راه های ارتباطی با کارشناسان را برای شما در سایت قرار داده ایم.

نگهداری از دوربین مداربسته صنعتی

محافظ دوربین صنعتی

 

در محیط‌هایی بیرونی که احتمال خوردگی، رطوبت و دمای خیلی بالا و دمای خیلی پایین را میدهید، باید از باکس‌های محافظ دوربین مداربسته صنعتی استفاده کنید. بدین صورت که، دوربین صنعتی شما در یک باکس دیگر قرار می‌گیرد. مثلا در کارخانه های تولید مدارد غذایی که بخار آب و بخار روغن ه دورین مداربسته شما آسیب میرساند استفاده از باکس های نگهدارنده ه شدت توصیه میشود. درانتخاب طرح ونوع پوشش محافظ باید درنظر داشته باشید که پوشش شما باید به گونه ای باشد که به راحتی توانید از توانایی های لنز دوربین خود استفاده کنید.

نکاتی که قبل از خرید دوربین مداربسته صنعتی باید بدانید

اولین نکته ای که هنگام خرید دوربین مداربسته صنعتی خود باید حتما در نظر بگیرید، این است که دوربین مداربسته باکس زاویه دید بسیارمحدودی دارد پس این را در نظر داشته باشید که بعد از نصب این دوربین تنها میتواند زوایای خاصی را به شما نشان دهد.

دومین مورد این است که دوربین مداربسته صنعتی بدون لنز به فروش می رسند که مشتریان بتوانند با در نظر گرفتن نیاز خود لنز مورد نیاز را تهیه کند. این دوربین ها با استفاده از لنز خارجی می توانند دقیق ترعمل کنند و تصاویری با دقت بالاتر در اختیار شما قرار دهند.

منبع: negaco.com

دوربین مداربسته بی سیم

انواع دوربین مدار بسته وایرلس(بی سیم)

در حالت کلی، دوربین مداربسته بی سیم به دو نوع تقسیم بندی می شود:

۱- دوربین آنالوگ

2- دوربین مداربسته ip یا همان دیجیتال.

که در ادامه به بررسی هر یک خواهیم پرداخت.

دوربین مدار بسته بی سیم بدون اینترنت (دوربین بی سیم آنالوگ)

انتقال صدا و تصویر در این نوع از دوربین ها از طریق فرکانس های رادیویی انجام میشود. این دوربین ها تا محدوده ی ۹۱ متری اطراف خود را میتوانند برای انتقال تصویر پوشش دهند. یعنی اگر شما بیش از ۹۱ متر از دوربین خود فاصله داشته باشید نمیتوانید تصاویر و ویدئو های ضبط شده ی آن را ببینید. البته اگر در این محدوده موانعی مانند دیوار، مبل و… نیز موجود باشد این مسافت کمتر نیز میشود.

دوربین مداربسته ip بی سیم (دیجیتال)

دوربین مداربسته بی سیم

انتقال صدا و تصویر در دوربین مداربسته ip، از طریق بسته های اینترنتی انجام میگردد و این مورد دوربین مداربسته شما را به یک دوربین کنترل از راه دور تبدیل میکند، چرا که شما در هر نقطه ای از دنیا که باشید، اگر هم دستگاه گیرند و هم دستگاه فرستنده به اینترنت متصل باشند، انتقال تصویر به راحتی انجام میشود.

نصب آسان دوربین مدار بسته بی سیم

اگر دنبال نصب دوربین مدار بسته برای نظارت هستید، دوربین های امنیتی بی سیم گزینه های جذاب هستند. اهمیت اصلی این است که نصب آسان تر باشد، زیرا شما نیازی به اجرای یک کابل اینترنت را در پشت دوربین ندارید. برای دوربین های امنیتی بیرونی نیازی به مدل بی سیم ندارید و معمولا بر روی یک دیوار خارجی نصب می شوند. اگر قبلا چراغ های امنیتی و یا روشنایی های دیگر را در خارج از ساختمان خود قرار داده اید، برای کابل برق می توانید یک شاخه از کابل برق موجود استفاده کنید. دوربین های سیم کشی نیاز به کابل کشی اترنت درست به دوربین دارند، بنابراین اگر شما فاقد کابل طولانی در داخل و خارج از ساختمان خود نباشید، بی سیم بهترین گزینه است. دوربین های بی سیم شما برخی از ترفندهای جالب را برای تنظیم کردن ساده تر ارائه می دهند. بسیاری از تولید کنندگان دوربین های امنیتی مانند Hikvision و TRENDnet برنامه های تلفن همراه را برای تنظیم دوربین و کنترل بسیار ساده تر ارائه می دهند. با استفاده از برنامه مناسب برای اتصال به نصب دوربین مدار بسته بی سیم، دستگاه را به شبکه Wi-Fi اضافه می کنید و می توانید خروجی دوربین خود را مشاهده کنید. شما این کار را تا حدودی می توانید با نصب دوربین مدار بسته سخت افزاری IP نیز انجام دهید، اما نصب دوربین مدار بسته بی سیم این تنظیمات ساده وای فای را در طراحی خود دارد. آنها ساخته شده اند برای نصب و کنترل بی سیم.

مزایای دوربین مداربسته بی سیم

۱- نصب آسان بدون نیاز به متخصص

۲- اتصال بی سیم به اینترنت

۳- کنترل از راه دور

۴- عدم نیاز به سیم کشی

۵- قابلیت نصب در تمامی موقعیت ها

۶- هزینه نصب پایین

قیمت دوربین مدار بسته بی سیم با برد بالا

دوربین مداربسته بی سیم، بسته به امکانات و ویژگی هایی که دارد، در قیمت های متنوع ای در بازار ارائه میشود، که باید با توجه به نیازهایتان یک مدل را انتخاب کنید، برای دریافت مشاوره و مشاهده کاتالوگ محصولات و اطلاع از قیمت دوربین مداربسته بی سیم میتوانید با کارشناسان ما با شماره تماس ۴۱۲۱۷-۰۲۱ در ارتباط باشید.

موارد استفاده از دوربین مدار بسته بی سیم

دوربین مداربسته بی سیم

۱) نظارت امنیتی منازلی که مالک آن نیستید

اگر خانه ای را اجاره کردید، دوربین مداربسته بی سیم بهترین انتخاب برای شما است. چرا که نیاز به سیم کشی خانه نداشته و در نتیجه آسیبی به ساختمان وارد نمیشود و در صورت نقل مکان به خانه ای دیگر به راحتی میتوانید، دوربین خود را با خود ببرید.

۲) نظارت بر ساختمان های جانبی ادارات

از دیگر موارد استفاده از دوربین مداربسته بی سیم نظارت بر ساختمان های جانبی یک اداره می باشد. دوربین نصب شده در ساختمان جانبی، تصاویر ضبط شده را از طریق سیگنال به دستگاه گیرنده، در ساختمان اصلی ارسال می کند.

۳) استفاده توسط مجریان قانون

دوربین مداربسته بی سیم، از آن دسته از دوربین ها است که پلیس میتواند آن را به سادگی در مکان های مشکوک نصب کرده و فعالیت های آن مکان را تحت نظر بگیرد.

منبع: نظارت گستر ایمن

عبدالرضا حکیمی

داستان نظارت گستر ایمن

عبدالرضا حکیمی

حکیمی موفق شد تا شرکت نظارت‌گستر ایمن را در سال ۱۳۸۱ در پاسخ به نیاز‌های بازار به سیستم‌های هوشمند نظارتی تاسیس کند. این شرکت در ابتدا، کارخود را با تنها سه کارمند شروع کرد؛ اما خب از آنجا که شرکتی تازه‌کار بود، درآمد شرکت حتی کفاف هزینه‌های جاری را نیز نمی‌داد. نهایتا با ذکاوت و تیزهوشی مهندس عبدالرضا حکیمی این شرکت توانست اولین نمایندگی برند هایک ویژن در ایران را طی قراردادی غیر رسمی دریافت کرده و حیاتی دوباره بیابد. این قرارداد سکوی پرتابی شد برای پیشرفت‌های پیاپی که در انتظار نظارت‌گستر ایمن بود.
یکی از ویژگی‌های ممتاز مهندس حکیمی برقراری ارتباطی صمیمی و دوستانه با کارمندانش بدون در نظر گرفتن پست و موقعیت شغلی فرد می‌باشد. همین ارتباط صمیمانه نیز زمینه‌ی سخت‌کوشی تمام اعضا برای پیشرفت هلدینگ نظارت‌گستر ایمن است؛ چراکه آنها خود را عضوی از یک خانواده‌ی بزرگ میدانند.

گوشه ای از فعالیت های عبدالرضا حکیمی

عبدالرضا حکیمی
اکنون بعد از گذشت ٢٠ سال نظارت‌گستر از یک شرکت اجاره‌ای کوچک به هلدینگی با چندین زیرمجموعه تبدیل شده است. شرکت نظارت‌گستر موفق شده است تا با ارائه گسترده‌ای از محصولات، با‌کیفیتی مطابق با استاندارد‌های جهانی به تمامی نیاز‌های بازار نظارتی و حفاظتی در هر سطحی اعم از صنعتی، نظامی، اداری، خانگی و… پاسخی شایسته بدهد و با ارائه خدمات بی‌مثال خود همانند تعمیرات و… رضایت مصرف‌کنندگان را در هر ضمینه‌ای جذب کند. اقدامات زیر تنها گوشه‌ای از میوه‌ی درخت تلاش و پشتکار مهندس حکیمی در این سال‌ها است.

  • شرکت در نمایشگاه بین‌المللیIntersec در چندین سال متوالی
  • برگزاری سالانه‌ی همایش‌های گسترده‌ی داخلی در راستای حمایت از نمایندگان و مصرف‌کنندگان محصولات خود.
  • عضو اتاق بازارگانی ایران و فرانسه
  • عضو اتاق بازرگانی ایران و چین
  • ارائه محصولات تحت لیسانس انگلستان
  • و…

منبع: negaco.com