مستند راز

آیا تا کنون مستند راز یا همان فیلم راز اثر معروف راندا برن را دیده اید؟ راستش را بخواهید بنظر من تمام طرفداران قانون جذب حداقل یک بار باید این فیلم را دیده باشند. طرفداران که چه عرض کنم تمام افرادی که حتی میخواهند بدانند قانون جذب واقعا چیست و چه تعریفی دارد باید مستند راز را ببینند. این فیلم معجزه ای در زندگی من ایجاد کرد که از آن تحت عنوان معجزه ی قانون جذب نام میبرم . اما مستند راز چیست که آنقدر بر دیدن آن تاکید دارم؟؟؟

اما به راستی، رازی که این فیلم از آن پرده برمیدارد چیست؟

مستند راز اولین فیلم در زمینه ی قانون جذب بود که توانست به تمام پرسش های ذهن کنجکاو من جواب داد. ما انسان ها اشرف مخلوقات خداوندیم و این موضوع بارها در قرآن کریم ذکر شده است و اشارات واضحی که این فیلم به این موضوع داشت موجب شد تا من نیز از طرفداران قانون جذب شوم و مستند راز را باور کنم. ذهن ما قدرتی اعجاز انگیز و نامحدود دارد. فرآموش نکنید که همه ی ما با یک قانون کار میکنیم و آنهم چیزی نیست جز، قانون کائنات . قانون کائنات به حدی دقیق است که قدرت انجام هرکاری را به ما میدهد. نحوه عملکرد این قانون، دقیقا همان راز جهان هستی است که بیشتر انسان ها آن را نمیدانند و معدود افرادی همچون خانم راندا برن، کوین ترودو . … که به این قانون یعنی همان قانون جذب رسیدند، توانستند زندگی خود را زیر و رو کنند و خانم راندا برن از این راز بزرگ به صراحت در مستند راز پرده برداری کرد.


فیلم راز به شما میگوید که مهم نیست در کجای این کره ی خاکی، با چه تحصیلات، چه سقف درآمد، در چه خانه و با چه شرایطی زندگی میکنید. تنها چیزی که مهم است این است که قانون جذب برای شما هم کار میکند و شما میتوانید بیشترین بهره را از آن ببرید. هیچ وقت فرآموش نکنید که هر آنچه وارد زندگی شما میشود چه خوب و چه بد، شما خودتان آن را جذب کرده اید و میتوانید هر روز چیز های بیشتری را به زندگیتان فرآخوانی کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد